مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-02پزشكي

75 درصد فوتی های کرونا در کاشان واکسن دریافت نکرده اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس آمار ثبت شده از اول اردیبهشت ماه که همزمان با شروع واکسیناسیون سالمندان بود تا پایان شهریور ماه سال جاری  75 درصد از موارد فوت ناشی از کووید19، - ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس آمار ثبت شده از اول اردیبهشت ماه که همزمان با شروع واکسیناسیون سالمندان بود تا پایان شهریور ماه سال جاری  75 درصد از موارد فوت ناشی از کووید19، واکسن این ویروس را دریافت نکرده بودند.

مهدی دلاوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 11 درصد افراد نیز سابقه دریافت یک نوبت واکسن را داشته اند و در واقع ایمنی مورد نظر هنوز در بدن این افراد ایجاد نشده بود.

وی تصریح کرد: سایر افراد فوت شده ناشی از ویروس کرونا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نیز سابقه ابتلا به حداقل یک بیمارهای زمینه ای از جمله فشار خون، دیابت، سرطان، مشکل کلیوی، بیماری های قلبی عروقی و .

داشته اند.

دلاوری با اشاره به اهمیت واکسیناسیون شهروندان تاکید کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم هر چه سریع تر نسبت به واکسیناسیون خود و خانواده شان اقدام کنند تا ضمن کنترل بیماری، مرگ و میر ناشی از کووید 19 نیز کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد فوتی های کرونا در کاشان واکسن دریافت نکرده اند

75 درصد فوتی های کرونا در کاشان واکسن دریافت نکرده اند